Často kladené dotazy a odpovědi (Q&A)

Připravili jsme seznam odpovědí pro často kladené otázkyabychom vám usnadnili nakupování na našich stránkách. Díky tomu Průvodci abyste měli k dispozici všechny užitečné informace na jednom místě.

Výběr zboží

Můžete mi pomoci s výběrem produktu?

Rádi vám s výběrem poradíme. produktykteréé nabízíme na našich webových stránkách. Stačí, když se na nás obrátite telefonicky na čísle+421 947 966804 nebo mailem na adrese info@wuums.sk. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy.

Kde mohu získat informace o dostupnosti vyprodaných produktů?

Dostupnost produktů, které nejsou aktuálně skladem, vám rádi oveříme na info@wuums.sk nebo telefonicky na čísle, +421 947 966804.

Z jakých materiálů jsou šperky WUUMS vyrobeny?

V naší nabídce najdete stříbrné šperky ryzosti 925/1000, stříbrné šperky pokovené 18karátovým zlatem a šperky z chirurgické, hypoalergenní oceli. Všechny naše šperky jsou kontrolovány a puncovány Puncovním úřadem Slovenské republiky v souladu s platnou slovenskou legislativou.

Kde se šperky WUUMS vyrábějí?

Abychom vám mohli nabídnout šperky nejvyšší kvality, klademe velký důraz na proces výběru správných partnerů. Naši dodavatelé sídlí v Evropě a jsou odborníky na šperkařský průmysl.

Co znamená rhodiované stříbrné šperky?

Rhodiování je "antioxidační" povrchová úprava šperků, při níž se na šperky nanáší tenká vrstva rhodia, což je jeden z nejdražších kovů platinové skupiny. Díky této úpravě jsou šperky odolnější, mají vyšší lesk a chrání je před oxidací (černáním). Je však třeba mít na paměti, že každé takové pokovení šperku se časem opotřebovává a může dojít k jeho zčernání. V takovém případě doporučujeme šperky vyčistit pomocí dostupných a k tomu určených přípravků nebo se obrátit na kterékoli klenotnictví.

Jaká je nejběžnější velikost prstenu?

Nejběžnější velikosti dámských prstenů jsou 52 a 54.

Péče

Mohou šperky přijít do styku s vodou?

Je známo, že stříbro při styku s vodou oxiduje. Všechny naše stříbrné šperky jsou však rhodiovány, což zajišťuje jejich ochranu před vnějšími vlivy, včetně působení vody. Před koupáním v moři a chlorované vodě doporučujeme sundat si šperky. Na druhou stranu jsou naše voděodolné kousky odolné vůči sladké vodě, ale nedoporučujeme je ponořovat do moře nebo do vody s chemikáliemi. Pozor také na šperky s kameny, které by mohla chlorová voda poškodit.

Jak mám své šperky čistit?

K čištění doporučujeme běžně dostupné prostředky určené k čištění stříbrných šperků, které naleznete iv naší nabídce ZDE. Jedná se o čisticí ubrousky a roztoky. Pokud jsou šperky osázeny kameny nebo mají perly, měli byste se vyhnout řešením. Ak by sa Vám šperk nepodarilo v domácom prostredí dôkladne vyčistiť obráťte sa na najbližšie klenotníctvo vo Vašom okolí. Pre viac informácií ako postupovať si prečítajte naše tipy na starostlivosť o šperky.

Šperk, který jsem si koupila, zčernal, co mám dělat?

Za zčernání stříbrného šperku může oxidace, která je běžnou reakcí stříbrné slitiny na složky jako je například . PH faktor pokožky nebo sloučeniny síry (sirovodík) obsažené ve vzduchu. Jedná se o přirozenou vlastnost stříbra, která není důvodem k reklamaci šperků. Ztrátě barvy stříbra nemůžete zabránit, ale můžete ji oddálit tím, že se o své šperky budete dobře starat. Pokud je to možné, skladujte je odděleně, v suchu a v uzavíratelné nádobě. Pro co nejvyšší odolnost vůči těmto vnějším vlivům jsou všechny naše stříbrné šperky pokryty tenkou vrstvou velmi drahého kovu tzv. rhodia. I přesto může dojít ke zčernání a šperky je třeba nechat vyčistit. Pro více informací jak postupovat si přečtěte naše tipy pro péči o šperky.

Dodání a platba zboží

Kdy mi bude zásilka doručena?

Balíčky jsou odesílány do 48 hodin od vytvoření objednávky. Během svátků nebo víkendů však nemůžeme zaručit odeslání do 48 hodin. Balíčky jsou odesílány v nejbližším možném termínu a pak záleží na přepravní společnosti, kdy se vzhledem k pracovnímu vytížení rozhodne balíček během svátků doručit. Aktuální seznam dopravců naleznete v Dodání a platba.

Jaké jsou možnosti přepravy a doručení? Jaké jsou náklady na dopravu?

Seznam aktuálních dopravců a cen naleznete na stránce Dodání a platba .

Doručujete balíky i do jiných zemí než na Slovensko?

V současné době zajišťujeme doručení pouze do vybraných zemí EU. Další informace o doručování do zahraničí naleznete na adrese Dodání a platba.

Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání zásilky z našeho skladu obdržíte informační e-mail s číslem zásilky. Stav zásilky pak můžete sledovat přímo na webových stránkách vybraného dopravce.

Jaké jsou možnosti platby?

Platba při dodání - Dopravci zaplatíte v hotovosti nebo kreditní kartou při převzetí zásilky na vámi uvedené adrese. Správní poplatek za dobírku činí 1 €.

Platba online:

  1. Podle karty - Objednávku můžete zaplatit kartou s povolenými internetovými platbami. Jedná se o pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby. V současné době přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Mastercard.
  2. Google pay / Apple pay - Objednávku můžete zaplatit pomocí Google pay nebo Apple pay, které umožňují bezkontaktní platby prostřednictvím mobilních zařízení.
  3. Okamžitý bankovní převod - Pohodlný způsob platby prostřednictvím okamžitým bankovním převodem. Při platbě stačí vybrat tlačítko banky, zkontrolovat předem zadané platební údaje a platbu odeslat.
  4. Dárkovou poukážkou WUUMS - Dárkový poukaz na nákup v e-shopu www.wuums.sk/cs/ lze použít pro celý rozsah. Kód dárkového poukazu zadejte do pole "Použít kupón" v prvním kroku nákupního košíku. Částka za dárkový poukaz bude následně odečtena od ceny objednávky. Na jednu objednávku můžete uplatnit pouze jeden kupón.

Tyto a další informace naleznete také na našich webových stránkách v sekci Dodání a platba.

Reklamace a vrácení zboží

Kurýr mi přivezl viditelně poškozený balíček. Co mám dělat?

V případě, že kurýr doručí poškozený balíček, doporučujeme jej nepřebírat a sepsat s kurýrem reklamační protokol. Pak kontaktujte náš zákaznický servis na adrese info@wuums.sk .

Moje objednávka obsahuje poškozený/chybějící produkt nebo produkt, který jsem si neobjednal. Co mám dělat?

Pokud máte jakýkoli problém s objednávkou (poškozené zboží, chybějící výrobek, nesprávně odeslané zboží), neváhejte se co nejdříve obrátit na náš zákaznický servis. Svou žádost zašlete na adresu info@wuums.sk s přiloženými fotografiemi balíčku a jeho obsahu, vyřídíme vaši žádost během pracovních dnů a do několika hodin.

Chci vyměnit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Výměna zboží bohužel není možná. Zboží lze pouze vrátit a poté si můžete objednat jiné. Vrácení se nevztahuje na dárkové zboží. Pokud jste se rozhodli zakoupené zboží vrátit, můžete tak učinit v souladu s podmínkami pro vrácení zboží bez udání důvodu do 30 dnů od data doručení. Po vrácení balíčku vám budou vráceny peníze. Informace o vrácení zakoupeného zboží naleznete v části "Chci vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?"

Chci vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Pokud jste se rozhodli zakoupené zboží vrátit, můžete tak učinit bez udání důvodu do 30 dnů od data doručení. Při vracení výrobku dodržujte níže uvedené podmínky. - Zpětná zásilka musí být zabalena tak, aby byl obsah zásilky dostatečně chráněn,
 - Vrácené zboží musí být kompletní, dodané v původním obalu, bez jakéhokoli poškození,
 - Zboží se nesmí používat. Pokud zboží vykazuje známky používání, vyhrazujeme si právo odmítnout jeho vrácení.
-  Reklamačný formulár ktorý nájdete TU je potrebné vyplnený zaslať spolu s faktúrou na adresu: WUUMS s.r.o, Štefánikova 5, 811 06, Bratislava. Balík odporúčame zaslať doporučene a uchovať si doklad o jehe odoslaní. -  Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Chci reklamovat zakoupený produkt. Jak mám postupovat?

Ak chcete produkt reklamovať prosím pošlite nám ho na adresu: WUUMS s.r.o., Štefánikova 5, 811 06 Bratislava. Do obsahu balení vložte následující údaje tento reklamační formulář. Po převzetí balíku neprodleně provedeme reklamační řízení. V případě vadného výrobku na vám nejpozději do 14 dnů vrátíme peníze nebo vyměníme zakoupené zboží. Další informace naleznete na naší podstránce "Postup pro podávání stížností".

Mohu reklamovat nebo vrátit pouze část své objednávky?

Samozřejmě. Pokud jste si v jedné objednávce objednali více položek, můžete reklamovat nebo vrátit pouze ty, které vám nevyhovují.

Zboží jsem si objednal, ale nebylo mi dodáno. Jak postupovat?

Pokud jste objednávku neobdrželi do 5 pracovních dnů od jejího vytvoření, neváhejte nás kontaktovat na číslech +421 947 966 804 nebo mailem na adrese info@wuums.sk

Proces registrace a objednávání

Musím se při nákupu zboží registrovat?

Nemusíte, stačí vyplnit objednávkový formulář. Je však výhodou mít registrovaný účet, kde můžete sledovat stav své objednávky a získat další výhody našeho věrnostního programu.

Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu?

Jedním z důvodů může být zadání nesprávného hesla nebo registrace pod jiným e-mailem. Pokud se nemůžete přihlásit ke svému účtu, kontaktujte nás na adrese. +421 947 966 804 nebo e-mailem na adresu info@wuums.sk

Je možné objednat zboží telefonicky?

Ak se vám nedaří vytvořiť objednávku na webové stránce www.wuums.sk, neváhajte nás kontaktovat na čísle +421 947 966 804 a nebo emailem na adrese info@wuums.sk a my vám rádi pomůžeme.

Kde mohu zjistit stav své objednávky?

Svou objednávku můžete sledovat po přihlášení ke svému účtu na webových stránkách www.wuums.sk. Pokud nemáte vytvořený účet, můžete nás kontaktovat na číslech +421 947 966 804 nebo e-mailem na adresu info@wuums.sk a my vám poskytneme informace o vaší objednávce.

Jak mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?

Změny v objednávkách může provést pouze náš zákaznický servis, proto pokud vám objednané položky nevyhovují, urychleně nás kontaktujte na na číslech +421 947 966 804 nebo e-mailem na adresu info@wuums.sk . Totéž platí pro zrušení rezervace. Pokud však již byla objednávka odeslána, nelze do ní zasahovat. Pokud si přejete vrátit nebo vyměnit některý z výrobků, postupujte podle pokynů pro vrácení nebo výměnu zboží.